Control de la gestió de qualitat
Un bon control de la gestió de qualitat ha de ser preventiu, capaç de anticipar i evitar les desviacions no desitjades, més que corregir-les una vegada han tingut lloc. Per això, és imprescindible dissenyar els sistemes de control en relació a les necessitats específiques de cada organització i als contextos de cada moment.
El control de la gestió de qualitat, cal que tingui en compte:
- Gestió de riscos i oportunitats. La ISO 9001 requereix identificar i valorar els riscos i oportunitats per fer-ne un Pla d’acció. Aquest Pla d’Acció pot implicar el Pla de Contingències, la Gestió de la Corporate Compliance així com el Pla de continuïtat del negoci.
- Planificació de la gestió a partir del Pla de negoci el Pla de de màrqueting i el màrqueting digital. Tot allò que fa referència al control operacional d’un sistema de qualitat ISO 9001 també està vinculat amb control de la gestió.
- Sistemes d’informació i indicadors de gestió a través del quadre de comandament integral que tingui en compte tots els processos de l’organització
- Control i auditoria interna aplicant eines avançades que ajudin a integrar l’estratègia i el pla de negoci.
- Enfoc al client, a partir del seguiment de percepcions i tendències de a satisfacció dels clients (requisit 9.3.2), analitzar i avaluar les dades i la informació que sorgeixen del seguiment de les percepcions dels clients (requisit 9.1.3.b)
Serveis de consultoria ISO 9001
Els nostres serveis de consultoria ISO 9001 útil i àgil son:
- Certificat ISO 9001 de gestió de la qualitat, integrat a l’estratègia i el pla de negoci.
- Auditoria ISO 9001 interna o amb proveïdors amb auditors amb més de 15 anys d’experiència.
- Outsourcing ISO 9001 pel manteniment del seu certificat de qualitat.
- Formació ISO adaptada a les seves necessitats. Cursos “In Company”, “Campus Online” i “Mixta”.
Garantia d’èxit. Més de 15 anys d’experiència ens avalen.