Curs ISO 9001

Curs ISO 9001 de Gestió de la Qualitat

Per què la ISO 9001 de gestió de la qualitat?

Qualsevol organització busca amb un certificat ISO 9001 la satisfacció dels seus clients. Li permet ser reconeguda i complir amb els objectius del pla estratègic. Cal que el personal tingui les competències necessaries adquirides amb un curs ISO 9001.

Adaptar un sistema de gestió de la qualitat ISO 9001 és una decisió estratègica que el pot ajudar a continuar sent competitiu, aconseguint la satisfacció i fidelització dels clients.

Què aporta el curs ISO 9001

En acabar el curs, el participant adquirirà les competències necessàries pel seu certificat ISO 9001:

  • Conèixer els requisits bàsics de la norma ISO 9001 de qualitat. En resaltem les eines que ajudem a buscar la satisfacció dels clients com ara:
      • Análisis del Context i parts interessades.
      • Lideratge de Direcció a partir de la política, indicadors (KPI), objectius de qualitat i Revisió per la Direcció.
      • Descripcions de Lloc de treball i formació continua
      • Gestió de les no conformitats, accions correctives i de millora Plans d’Acció orientats a la Millora Continua.
      • Auditorías
  • Tenir criteri per implantar i mantenir un sistema de qualitat segons la norma ISO 9001.
  • Adquirir més coneixements en matèria d’indicadors de gestió, imprescindibles per la millora exigida per la norma ISO 9001 de qualitat.
  • Augmentar l’eficàcia i eficiència del sistema de qualitat ISO 9001 a través dels objectius, seguiment i anàlisis dels indicadors i implicació de tot el personal en la gestió de la qualitat.

Adequem el temari a les seves necessitats, segons si està dirigit al Responsable de Qualitat o als col·laboradors en general.

La formació es pot fer presencial “In company” o a través del nostre campus de formació online.

Formació complentària

Si ets una persona que ja té els coneixements bàsics sobre la norma ISO 9001, pots formar-te cursant cursos per adquirir competències que ajudin a la millora continua del seu certificat de gestió de la qualitat: