Beneficis del certificat ISO 9001

Treballi amb entusiasme i optimisme, sabent que gràcies al certificat ISO 9001 la seva empresa millorarà significativament, contribuint a l’èxit i rendibilitat de la seva empresa.

Per la nostra experiència implantant sistemes de qualitat segons la norma ISO 9001,  destaquem que les organitzacions amb un certificat ISO 9001, aconsegueixen els següents beneficis:

1. Facilita l’acció comercial

A causa de les exigències que imposa la norma ISO 9001, tant les grans empreses com l’administració, en escollir un proveïdor, sovint valoren que aquest estigui certificat segons la norma ISO 9001. És una garantia del compliment tant dels requisits de qualitat del producte o servei, com del compliment de les condicions com ara el termini de lliurament o la capcitat de prestar un bon servei tècnic.

A més la implantació de la política de qualitat, dels mètodes de treball i de la planificació a través d’objectius i seguiment d’indicadors, garanteixen que el certificat ISO 9001 ens facilita l’acció comercial.

2. Beneficis a la productivitat

L’augment de la productivitat amb el certificat ISO 9001 s’assoleix gràcies la millora continua dels processos que es produeixen a la implantació i manteniment dels requisits de la norma ISO 9001, així com també de la millora en la capacitació i qualificació dels empleats.

Beneficis del certificat ISO 9001

Un certificat ISO 9001 implica millor documentació i control dels processos. Per això els processos s’assoleixen de forma estable, es redueix la quantitat de rebuig o productes no conformes i es guanya eficiència evitant la repetició del treball. Els gerents reben menys trucades per problemes i reclamacions de clients ja que els empleats tenen més informació per resoldre’ls per si mateixos.

3. Clients satisfets

El certificat ISO 9001 ajuda a augmentar la satisfacció dels clients perquè els objectius que s’estableixen tenen en compte les seves necessitats. L’empresa procura l’opinió dels seus clients i després l’analitza amb l’objecte d’aconseguir una millor comprensió de les seves necessitats.

Els objectius s’adapten d’acord a aquesta informació i l’organització es torna més centrada en el client. Quan els objectius es concentren en el client, l’organització dedica menys temps als objectius individuals dels departaments i més temps a treballar en conjunt per complir amb les necessitats reals dels clients.

4. Més informació sobre el certificat ISO 9001

Sé el primero en comentar

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*