Beneficis de la ISO 9001

Beneficis de la ISO 9001 de gestió de la qualitat

Vols difrutar dels beneficis de la ISO 9001. Com a consultors ISO, contacta amb nosaltres si vols que t’ajudem amb els nostres serveis.

Beneficis del certificat ISO 9001

Els beneficis de la ISO 9001 de gestió de la qualitat son:

  • Millora continua: La ISO 9001 fa èmfasi a la importància de la millora continua per assegurar que el Sistema de Qualitat implantat s’integra i està alineat amb els objectius del Pla de Negoci.
  • Lideratge de Direcció: En posar més èmfasi en el lideratge , la norma ISO 9001 requereix participació i implicació de la Direcció al Sistema de Qualitat. La ISO 9001 de gestió de la qualitat busca garantir la motivació dels treballadors, així com més compromís en aconseguir els objectius del pla estratègic.
  • Gestió del risc: La norma ISO 9001 està enfocada a la gestió del risc. Busca centrar els recursos de l’organització a les seves àrees / processos amb més probabilitat de causar no conformitats. El “Programa de gestió”, ajuda a identificar, gestionar, monitorizar i reduir els riscos significatius. Un sistema de gestió de la continuïtat del negoci segons la norma ISO 22301 pot ajudar-lo a aconseguir-ho. L’ús d’eines de qualitat  vinculades amb el Sistema de Qualitat ajuda a vendre més i a identificar les oportunitats de negoci que contribueixen a una millora a la gestió dels seus riscos.
  • Mesura i acompliment: La norma ISO 9001 reforça la necessitat de la mesura i seguiment del rendiment (a través d’un quadre de mando). Té una influència directa en la capacitat de cada organització de crear valor als seus clients i treballadors. El seguiment pot ajudar a millorar la gestió de la innovació, lleialtat dels treballadors i satisfacció dels clients.
  • Integració de sistemes de gestió: L’Axnex SL és l’estructura de la ISO 9001 que unifica l’estructura a les diferents normes ISO. D’aquesta forma és més fàcil tenir un Sistema de Gestió Integrat.